Restaurant-anmeldelse: Wokshop, Frederiksberg

IMG_1573Jeg elsker at gå ud og spise en afslappet middag på en stille hverdagsaften. Restaurantbesøg behøver ikke være det helt vilde; lidt luksus indimellem er ikke at fornægte, men der er jo flest hverdagsaftener, så hvorfor ikke hygge lidt på dem? Derfor tog jeg på thai-spisestedet Wokshop i tirsdags. Jeg har spist på Wokshop måske 8 gange og er altid blevet glad og mæt til rimelige penge. Det blev jeg også denne gang. Jeg bestilte en gang oksekød med svampe og grønt til 129 kr og en gang kammuslinger (med asparges, broccoli, svampe og peberfrugt) til 155 kr. Dertil to forskellige asiatiske flaskeøl (4 slags flaskeøl, alle koster 35 kr), som en meget sød tjener hjalp med at vælge!

IMG_1574Wokshop har i mine øjne en effektiv ting kørende, hvor man kan komme ind fra gaden, få et bord og en afslappet og billig middag på under 2 timer. Jeg havde nok håbet på lidt mere plads til privat snak – men der var ret fyldt på denne tirsdag. Nuvel, det skal jo ikke ligge dem til last, at de har nok kunder. Jeg forstår det godt, da jeg synes deres bundniveau er rigtig højt. Det eneste jeg har at udsætte på dette besøg var risene, som plejer at være bedre kogt, men denne gang havde et par smattede, vandede mundfulde. Men hovedrollerne – okseretten og kammuslingerne- var lækre og servicen sød, opmærksom og effektiv.

IMG_1575

Leave a Reply

