Lækker nyhed: Lækkerier på Nørrebro!


Ok, det er måske ikke breaking news, men det er nok til at gøre mig glad på denne storm-mandag! Min yndlingscafe fra indre by, Lækkerier, er åbnet på Nørrebro! Den har ingen reel café-konkurrence haft i Indre By, men jeg kom ikke så tit afsted, som jeg gerne ville, bare fordi, ja, er jo ikke fan af city. Men nu skal jeg kun til Vedbækgade – skal næsten ikke flytte mig, for at få verdens lækreste kager eller en kæmpe, sprød rugbrødssandwich. Yay 🙂 Jeg tror godt, jeg vidste de skulle åbne her, men sidst jeg var forbi, var der stadig ombygning og så glemte jeg lidt alt om det. Men nu idag blev jeg godt nok mindet om det, da jeg her hos Tipster kan score mig 50% rabat på et besøg hos 2200-Lækkerier. Jeg glæder mig virkelig til mit første besøg i den ‘nye’ filial, last mover som jeg er 😉

Tak til Lækkerier for lån af foto

Leave a Reply

