Hjemmelavede flødeboller fra Ro Chokolade. Haps!

flødebolle

Det er ingen nyhed, at jeg har en sød tand og fremstiller en del kage hjemme i mit mini-køkken. Men flødeboller har jeg aldrig lavet selv – selv om jeg spiser dem med stor fornøjelse. Derfor glæææder jeg mig til at jeg skal på flødebollekursus hos Ro Chokolade i Jægersborggade . Jeg tror det bliver fantastisk sjovt, udfordrende og velsmagende! Der er kun små to uger til og de kan ikke gå hurtigt nok 😛

Min favoritflødebolle er med kokos, så nu må vi se, om jeg finder en ny favorit hos Ro eller om kokosklassikeren sejrer. Ro Chokolade afholder flødebollekursus løbende hele efteråret og det koster kun 200 kroner for en plads, hvor du tilmed får 10 af dine hjemmelavede værker, altså flødeboller, med hjem. Gad vide hvor længe mine 10 flødeboller får lov at stå, haha 🙂

Du kan se mere om Ro Chokolade lige her!

tre flødeboller

Tak til Rasmus fra Ro Chokolade for lån af billeder.

 

Leave a Reply

